Khamis, Jun 16, 2011

kenangan sepanjang zaman....=)

Assalamualaikum….
Lame x menulis…sangat lame…tetiba rase cam nak tulis sumthing…
Sumthing tu timbul nak taw cmne…through feeling…ha’ah…aku ckp tol…aku rindu sgt2…kat dorang nih…lame sgt da x jmpa…ssah sng kitorang same2…ye la…da la jaoh dr family msing2 kan…aku rindu sgt2 kat mantan2 roomate kat matrix dulu…ai…mak tiey…fizah…sgt la rindu… staun aku blah dr sna…staun lebey la kan…aku kua awl…pasal nk g amek dip kat sg buloh ni ha…tp yg rase ralat tu kan…aku xde gmbar2 dorng…hilang cmtuh…ade kt fb…tp aku x taw cmne leh hilang dr pen D aku nih…yg ade cuma….
teman seangkatan tersayang...

Ni nak kate ni la teman dunia akhirat aku…kat matrik…ssah same2…sng lg la same2…tp tu la…jap jek aku ngn depa2 nih…teringat masa bukak pose kt perlis…ngah dak kelas…tp tu la…mane hilangnye gmbar2 aku nih!!!!!!!!!!!!!!terasa sgt sakit hati ngenangkan…xde da kat aku…jammed jap otak aku…mna nk cri…
Tp ni la…satu2 nye kngan yg mmpu mmbuatkan air mata aku….kua x nak henti2 dlm masa xtaw la bape…tp cm lame jep…hehe…mcm2 aku dpt time kt mtrik…ye la…first time kot aku dok sejaoh yg mungkin dr family…dok changloon…jaoh oo…8 jam aku dok lam keta nk p sana…patah pinggang…tp lao naek bus…masyaALLAH…ai tuh…aku blik kampong…cuti pep on x ingat la kan…12 jam aku dok lam bus….las2 aku jd kondukter bus…da…bosan…bak kate roommate sg buloh aku…cemuih…hahaha…tp tu jap jek..pastu aku dok diam2 lam bus…mabuk lak…==’’’…haih mcm2….
Mcm2 citer da jd…da kitorang kongsi…terutama roommates terchenta aku…ai…fizah…mek tiey…betapa aku rindu korang….huhuh…time2 bukak pose…time mkn mlm2…mkn burger kat kafe bwh…huhuhu….time usyar2 ptg2 tuh…ya ALLAH..btpa aku rindu korang…tersangat…ntah bile kiter dpt jmpa lg…
Tu pasal bilik…ni…nk smbung citer ni sal dak2 kelas aku yg terchenta…shaz…farah…intan..wani…ain…dan memey…haha…nil g aku rindu…same2 g kelas…dok study same2…copy report lab same2…haha..oppps..kantoi lak…sgt seronok ngn korang…pegi kelas mlm2 same2…blik kelas…dok melepak share2 citer same2…ponteng tu…same2 jigak la ek…tp jrg kami wat g2…hehe….tp tdo lam kuliah tlg cover2 kan…nk usyar tlg cover2 kan…rindu nyer korang…mmg la..zaman matrix bg aku bez sgt..lg2 dpt mmber2 cam dorang…tp syg…abeh blake aku pya gmbar hilang….
Xlupe jugak mmber2 phg aku…yg blik naek bus same2…che pah…lin…syera…syuhada kot name dy…x ingat sgt la nm nye…sue…huhu..lg2 time beraya haji kat kuale kedah…yg 2lg aku xkan pernah lupa seumur hidup aku…sgt takot dan mencemaskan…tp pe2 pun kami ttap skali…
Luruh hati aku tgk korang…rindu korang…mcm2 da jd dlm hidup aku….teman bertukar2 ganti kan…iyelah…tempat baru..jd org2 nyer pon laen jugak lah…tp korang seme ttap di hati aku nih…mmg zaman matrik kat matrikulasi kedah…mmg bes sgt…
Xlupe pd mmber2 kelas aku…yg hero2…yg slalu aku dok angin2 tuh…pdhal xde pe pun sgt…coach…paiz…sadiq…ekx…firdaus…syahir…alep…wan..sape lg ha….dan yg dok knl2 lg la…aku pond a x bpe nk ingat korang pya name…mmber2 nex praktikum pon bez…kiah…yg ni pling x kan lupe…hehe…yg laen pon..aku kat umah slalu dok usyar2 gmbar kelas nih…huhu…kngan2….
Mmg sangat rindu kat korang…walo knl kejap…walo aku jahat sikit ngn korang kan3…hehe…tp mmg korang terbaek r…xlupe jugak raihan…mmber kelas ni…sorry a lot…aku byk kaco ko kan raihan…hehehe…dan gmbar pon da xde...hanya ni jek yg ade...huhu...
akhir kata…aku rindu dorang nih seme….T_T…
Wassalam…

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

soLAt's tIMe...

miNe sAmMy yOUng...

Daisypath Friendship tickers