Jumaat, September 09, 2011

sekadar perasaan jiwa di pagi hari....

assalamualaikum....

coretan nukilan sekadar timbul sbb aku xdak idea nk wat esaimen aku...huhuhu...da la  xlame nk kena hantar da...mmg mncari nhas la aku nih...huhuhu...

by the way...itu bukan isu yg aku nak taipkan untuk kiriman otak kali ni...
aku teringat kat seseorang ni...aku bukan nak kate ape la...tapi aku x taw la dia tuh sape sbnarnya dgn aku nih...aku x de jwpan kalo org tya...kawan ke???ke lebeh dr kwan???aku sndiri pon x tahu...tapi kalo aku tya dia...dia kate aku lebih dr kawan...aku x tahu nk kate ape da...tp kalo orang tya aku da ade calon ke blom...secara automatik ler sgt2 aku mst akn teringat kat dia...naper ek...?pdhal aku dpt rase cam aku ngn dia mungkin la x kan kemane...
aku malas nk citer detail la pasal dia...sbb aku tahu apa yg dia lebih,apa yg dia kurang...masalah besar kalo aku putuskan dia teman hidup aku...aku sendiri ta tahu...aku rase byk halangan la kitorang nih...bile da halangan pon nmpak cam byk...aku trus kate..pikir yang emm...not mine nih...adus...
aku dari dulu malas nk terlibat mnde2 camni lah sbb mmg sakit kpla...skit otak...sakit la seme2nyer...

so aku putuskan...biarlah masa yg tentukan...kalo dia, maka itulah dia...hahaha...
takdir aku masa depan aku ta tahu...tp perjalann hdup aku masih panjang...da n dia pon same...ade lg byk tanggungjawab dia...aku pon same jer...tp dia lebih la lagi...hahaha....betullah...soal hati,hidup, mati ajal maut,jodoh umor ni...aku serah pada yg Maha Esa la senang...DIA yg lg mmpu tentukan...dan mmg da takdir aku da ditentukan di Loh Mahfuz yg aku sndr taktahu apa caturan yg dah diatur untuk aku dlm hidup aku...
hanya aku mmpu tempuh dgn sabar dan redha...berharapkan rahmat dan berkat ALLAH s.w.t.....insyaALLAH...DIa tahu apa yg terbaek utk aku...

salam sayang dari otak yang bergelak....

sesungguhnya ALLAH itu MAHA  BERKUASA...MAHA AGUNG...
aku cuma hambaNYA...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

soLAt's tIMe...

miNe sAmMy yOUng...

Daisypath Friendship tickers