Sabtu, September 24, 2011

nUkiLan yG teRkiLan...(T_T)

Assalamualaikum…
Nukilan yang sangat terkilan yang ta mampu aku ungkapkan…
Malam2 mcm ni…aku sebak sangat2 lar…da banjir da area aku ni ngn air yang tersedak keluar nih….betul la org kate…malang ta berbau…kalo berbau…xde la plak org dpt malang kan??tuah ade di mane2…mmg pun…tp mlm ni aku dapat simpul matikan bahawe aku da jatuh di timpa tangga dan terhantuk ta semena2 kat hati…huhuhuhu…dugaan hidup..mmg ade kat mna2 jer as long ianya dipanggil kehidupan…hidup aku berjalan dan terus berputar dan pusing lagi ntah belok ke mane2 ntah da la…
Aku curah kat air shower…seb bek la air tu ta leh bercakap…lao x mesti dgr…”da da la tuh….aku da curah byk air da ni utk ko…”…huhuhu….curah la kat air yang mati ta bersore tuh…aku trus hilang mood yang mmg da ta berape ade mlm ni…na bercakap pon otak aku da ta mmpu nak berkate2…mulut aku da terkunci dari berpikir mnde yg bergeliga…rase cam jatuh lam telaga pon ade…sakit yg aku ta taw kat mna…mmg kalo dipikrkan pon…alah…small matter…tp bg aku yg tgh berhati walang dim lm nan indah ni…seriously…that’s too much on me..
1st thing yg aku rase cam ape jer…semalam sebelom tido…aku mkn ubat yg bole melancarkan perjlnn usus aku…padahal sok tuh aku plan na posa…aku pun telan la…and the…at 4 a.m in the monink the next day,which is today..aku bole trbangun sbb prut aku sakit yg sangat2…rupanyer ubat tuh da wat keja dy…so tuh aku sndri yg cari pasal la kan…tp yg memeranjatkan tuh…smpai sok pg dan bawak ke ptg bawak ke mlm yakni time aku tgh tulis2 ni pun….masih mcm org yang makan julap 10 botol…non stop muka aku kat toilet tu…lao toilet tuh chanteq nan indah mcm 5 stars pya…not a big deal la…tp lao da nma nye toilet hostel…begitulah alkisahnya…pergh!!!bao segale2 ade kt c2…
Then all my way to finish my day today…mood mmg da ntah ape2…bercampur baur…aku happy sbb dpt shopping even juz kat the store yg not a midvalley pon…aku kuar ngn biebs…ieyra…jmpa munawwarah..qooya..philo…edd..happy…tp dlm msa yg sma yg happy tuh…muka aku cam gunung brapi na mltop…burok amat!!aku pon ta phm la…mood aku swing g2 jer…seshuke hati jer…
Then aku bukak posa ngn PIZZA HUT!!bez lar kan!!!then…di waktu aku na solat tuh…aku g la toilet…perut aku satu hal…wat hal la kan…then…jeng3…gurls probs mai!!!argh!!!tgh bersemangat na posa ni la…level fed up rise a little…sabaq lg ni…then…one of my loves (mmber kesygan wa!!loves tu!!!) kate ade tiket murah g sabah…Member2 aku plan na pegi sabah la wo…jalan2…aku na follow lar…tapi mmg la…tiket plak la…aku lewat bagi jwpan na follow ke x…tu lar yg mnjadikan dorg lewat book tiket2 tuh…and that aku rse one of my mistakes…mmg ayah aku tab g…ok,,,bukan hal besaq yg tuh…aku no hal…tab g pegi sbb nnt ayah aku bwk sndr aku g sna…tp tatau lg bile…in a one time later la…(grammar aku da lingkup ni…jd plak gni…terus la…fedup aku naik2 tanak turun2…mood aku swing 360 degree…berpusing pda paksinyer dgn lju skali…walawey…aku mcm spoiler…
Aku da tatau na wat ape…aku gtaw la kat dy…dy pon kate sabaq je la ina…aku try la aku kate kat dy…pdhal aku chow dari bilik aku…g sidai baju…sorg da datang touching aku…ciet!!!so…bermula malam aku yang suda jatuh ditimpa tangga…malang mmg ta berbau…tuah mmg ade jer kt mna2…aku bersabar dlm curahan yg mmg aku sndr susah na stopk kan ia…
Perut da la sakit…mmg salah aku la kan…mcm2 hal plak jadi tuh…aku pond a la mudah sgt la oversensitip nyer ni…wey…guilty giler2 taw kat dorg lg…aku ni…ati mmg kecik lar..so mmg tad pt na than la lao da berbanyak kali jatuh golek2,,,hempap dek tangga…tersembam kat tanah..terodok hati sndri….so utk ms ni..ni jer la coretan nukilan yang terkilan…sekian….(T_T)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

soLAt's tIMe...

miNe sAmMy yOUng...

Daisypath Friendship tickers